Twój koszyk jest pusty ...
1 » Reklamacje2

Kontakt

  • GRAPHITE Coffee Service & Distribution
    ul. Wichrowe Wzgórze 6
    32-091 Masłomiąca
  • E-mail:biuro@graphite.com.pl
  • Telefon501 005 250
  • Godziny działania sklepupon - pt 9-16

Systemy płatności

  • Dotpay
  • BGŻ

Hity sklepowe

1
Filtr do wody Brita Purity C150 Quell ST

Filtr do wody Brita Purity C150 Quell ST269,00 zł brutto218,70 zł netto

Caffe Vero BIOlogico 1kg

Caffe Vero BIOlogico 1kg86,00 zł brutto69,92 zł netto

Caffe Vero Qualita Oro 6 x 1kg

Caffe Vero Qualita Oro 6 x 1kg285,00 zł brutto231,71 zł netto

Reklamacje

Reklamacje

Sprzedający zobowiązany jest do dostarczenia zakupionej przez Kupującego rzeczy bez wad. Sprzedawca odpowiada wobec Konsumenta w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego, z tytułu rękojmi za wady na zasadach określonych w art. 556 – 576 Kodeksu Cywilnego.
W przypadku sprzedaży nie będącej sprzedażą konsumencką, wyłącza się przepisy o rękojmi zawarte w Kodeksie Cywilnym.
Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie, lub na podstawie Regulaminu sklepu, należy kierować na adres: GRAPHITE Marta Smuła, ul. Wichrowe Wzgórze 6, 32-091 Masłomiąca, biuro@graphite.com.pl
Celem rozpatrzenia reklamacji, Klient powinien przesłać lub dostarczyć reklamowany Towar, dołączając do niego dowód zakupu. Towar należy dostarczyć lub przesłać na adres: GRAPHITE Marta Smuła, ul. Wichrowe Wzgórze 6, 32-091 Masłomiąca.
Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni.
W przypadku braków w reklamacji Sprzedawca wezwie Klienta do jej uzupełnienia w niezbędnym zakresie niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni, od daty otrzymania wezwania przez Klienta. Sprzedawca zwraca Klientowi koszty przesyłki.
W przypadku, gdy weryfikacja niezgodności wymaga zasięgnięcia opinii biegłego, bądź przedstawiciela producenta towaru, termin do ustosunkowania się Sklepu ulega przedłużeniu o czas uzyskania przez Sklep takiej opinii.
Sprzedawca nie jest producentem Towarów. Producent ponosi odpowiedzialność z tytułu gwarancji sprzedanego Towaru na warunkach, oraz przez okres wskazany w karcie gwarancyjnej. Jeśli dokument gwarancyjny przewiduje taką możliwość, Klient może zgłaszać swoje roszczenia w ramach gwarancji bezpośrednio w autoryzowanym serwisie, którego adres znajduje się w karcie gwarancyjnej.
Indywidualne ustawienia komputera i monitora Klienta powodujące błędne lub zniekształcone wyświetlanie informacji o towarach (np. kolorów, proporcji towaru), nie mogą być podstawą reklamacji Towaru.


Kupujący ma obowiązek ocenienia stanu produktu i jego zgodności z zamówieniem w momencie dostawy przez Kuriera i w jego obecności. W przypadku uszkodzenia towaru należy w obecności Kuriera sporządzić protokół reklamacyjny (druk tego protokołu zobowiązany jest posiadać kurier) , zawierający opis uszkodzenia. Reklamowany towar, należy wraz z fakturą sprzedaży zwrócić Kurierowi. Jeżeli paczka zawiera więcej niż jeden produkt należy zwrócić je wszystkie. W przypadku braku spisanego protokołu reklamacyjnego, reklamacja dotycząca uszkodzenia towaru nie będzie uwzględniona.


FORMULARZ REKLAMACJI TOWARU
 


Przejdź do strony głównej
AlbertoBritaCaffe VeroDallmayrFilter LogicGaggiaHuhtamakiIllyIonia Il CaffeLavazzaMelittaPuly CaffSaecoSatroSegafredoTupinambaWong Bong
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl